Brev:
Farvel til sutten - hvordan?
29. oktober 2018
Alder:
2 år, 1 mdr.
Farvel til sutten - hvordan?
Kære Helen,
Vi har en datter, der lige er fyldt 2 år, og hun er utrolig glad for sin sut. Vi er begyndt at blive lidt bekymrede for hendes tænder og eventuelt suttebid. Derudover er det tydeligt for os, at hun taler meget mere, når hun ikke har sutten i munden hele tiden.
Hvordan bryder vi bedst med de daglige rutiner og vaner, hvor hun jo er vant til at få sin sut? Er det mon bedst at "trappe ned", således hun kun får den, når hun skal sove, eller er det nemmere at sige helt farvel til sutten?
Ethvert råd eller input modtages med kyshånd.
Bedste hilsner,
En knap så viljefast mor