Brev:
Gnider ører
24. maj 2005
Alder:
9 mdr.
Gnider ører
Hej Helen
Min datter på 9 måneder tager sig ofte til et af ørerne når hun spiser, det er ikke altid det samme øre. Hun er ikke ked af det, tvært imod, en meget glad pige.
Kan det have noget af gøre med tænderne - hun har kun fået en i undermunden. Har du hørt om noget ligende før?
Hilsen Jeanette