Brev:
Fortænder - 17 mdr. Kort læbebånd?
23. maj 2005
Alder:
17 mdr.
Fortænder - 17 mdr. Kort læbebånd?
Hej Helen
Min datter på 17 mdr. har et stort mellemrum mellem fortænderne (vi snakker her STORT mellemrum - der kunne snildt være en fortand mellem de 2;-)). Hun HADER at få børstet tænder!
I dag var der en kollega der nævnte noget om at de kan have et "bånd" mellem fortænderne og overlæben som er for kort/stramt, og som kan gøre at fortænderne er langt fra hinanden. Det tror jeg min datter har - hendes overlæbe sidder i hvert fald tæt ind til "over-gummen".
Jeg har forsøgt at finde noget om det på nettet, men forgæves. Er det noget du kender til? Og hvad skal vi gøre ved det? Forsvinder det af sig selv eller...?
En hel anden ting: Burde vi egentlig ikke have været indkaldt til det første tand-eftersyn nu - eller hvornår plejer det at komme?
På forhånd tak:-)
Rikke