Brev:
Søvn og mme om natten
26. september 2018
Alder:
8 mdr.
Søvn og mme om natten
Hej Helen.
Tak for dit svar sidst. Vi har fuldt din dagsrytme.
Så nu ser det således ud.
Vågner 05.30-06.00 vi står op.
Morgenmad kl. 06.30.
Sover nu barnevogn fra kl. 07.30 og sover nu 2,5 time.
Igen ved 12.30. 1,5 time og så lille lur 45 min sen Eftermiddag.
I seng kl. 18.30- sover kl. 19.00.
Vågner nu først mellem 01.30-03.00. 1 gang og får 180 ml.
Næste gang han vågner står vi op.
Mit spørgsmål er.
Vi er nu gået fra 2 flasker til 1 flaske. Ved blot at give mere mad om dagen.
Er det ok vi fortsætter med dette? Eller bør vi prøve at få ham til at sove videre og så give kl 05.30??? Jeg tror bare ikke vi kan fordi tidligere prøvede vi det og så vågnede han Feks en time senere om natten og så var vi alligevel op x 2.
Tænker du at nu da vi på 5 dage har kunne gå Fra x 2 om natten til 1 at det sidste kommer af sig Selv? Bør jeg give ham lidt mme ved 05.30 hvor vi står op???
2 spørgsmål. Vi skal starte dagpleje mandag og hun vil gerne han sover lang middags lur i stedet formiddag. Kan vi aktivt gøre noget for det? Eller lade det komme når han er kommet ind i dagplejer rytme???
God dag.
Mange hilsner