Brev:
Sove i barnevogn - 7 mdr.
22. maj 2005
Alder:
7 mdr.
Sove i barnevogn - 7 mdr.
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål mere og det drejer sig om at sove i barnevognen.
Vi har forsøgt mange gange, men Jaspar vil bare ikke sove i barnevognen. Vi kan ofte gå et par timer, hvor han stadig ikke sover. Der imod bliver han pyldret, gnider sig i øjene og til sidst total hysterisk. Vi har de sidste mange gange taget ham indenfor og ligge ham i sin seng på sit værelse og så sover han efter højst 15 min.
Men vi vil gerne have han kan sove i barnevognen, så vi kan lave noget mens han sover. fx støvsuge mm. Vi er i tvivl om hvordan vi skal gøre det.
Skal vi lade Jaspar græde i barnevognen og fortsætte med at gå indtil han sover og vil han overhovedet stoppe med at græde.
Vi føler at det er at give ham "en kold tyrker".. bare lade ham ligge og vi ved ikke om det er i orden. Det er jo aldrig rart at høre ens barn græde i lang tid, men vi er villig hvis det hjælper ham til at lære at sove i barnevognen.
Så Helen hvad er dit forslag til os?
Hilsen Annette