Brev:
Madplan til 10 mdr´s dreng
22. maj 2005
Alder:
10 mdr.
Madplan til 10 mdr´s dreng
Hej Helen
Kunne du give mig nogle retningslinier for en madplan til vores snart 10 mdr. gamle søn.
Jeg er ikke sikker på, at jeg helt giver ham det rigtige at spise på de rigtige tidspunkter. Han har haft en del mavproblemer, og derfor har han været på en specielkostplan, men nu hvor alt er fint igen, behøver han måske en anden kost.
Han er ikke den store spiser, og jeg er ikke sikker på at jeg kan få mere end 3 måltider i ham + det løse.
Men hvad siger du til hans nuværende kostplan, som ser nogenlunde således ud:
06.30 200 ml. mme
09.00 grød m- sveskemos
13.00 A38 m. rugbrød og sveskemos + rugbrødshapsere m. div. pålæg
(gider en sjælden gang at spise et par stykker) og avocado.
14.00 200 ml mme
16.00 lidt frugt
18.00 grønsager og kød el. hvad vi spiser
19.30 200 ml. mme
23.00 200 ml mme.
Venlig hilsen Line