Brev:
Spisning ved far
21. september 2018
Alder:
5 mdr.
Spisning ved far
Hej Helen.
Endnu et spørgsmål om lille Noah. :-)
Han er som sagt flaskebarn, og har været det siden han var 3 uger gammel. Far har været ligeså meget på banen i forhold til mad osv. Men her for en månedstid siden, nægter Noah at ville spise hos far.
Han kan blive så gal hvis det er ham der giver ham flaske. I starten tænkte vi dog at han sikkert ikke var sulten, men hvis jeg sad med ham umiddelbart efter, og tilbød mad, slugte han det hele. :-/
Han smiler, leger og griner med far, og far er den der bader, giver lidt mos af og til og skifter ham... alt for at knytte bånd... Men det lykkedes ikke..
Førhen ville han dog også kun falde i søvn i mine arme, men nu er fars arme ligeså god.. han skal bare ikke prøve på at give ham flaske :-) :-)
Hvad gør vi?
Kærlig hilsen
N og A