Brev:
Mad til spædbarn
8. september 2018
Alder:
4 mdr.
Mad til spædbarn
Hej Helen,
Mange tak for dine svar😊.
Jeg er begyndt at give skemad til min søn, der er lidt over 4 måneder. Han får skemad 1 x dgl. Indtil videre har jeg kun givet ham grøntsager og ikke frugt i ske-maden.
Mit spørgsmål er om han hver dag må få grøntsager? Eller skal han også have frugt?. Jeg ved godt der er en del grøntsager han ikke må få som selleri, rødbede, spinat, rucolasalat, så det giver jeg ham naturligvis ikke.
Venlig hilsen
Zadeh