Brev:
Aften putning - 8 mdr.
29. august 2018
Alder:
8 mdr.
Aften putning - 8 mdr.
Hej Helen.
Tusind tak for dine svar, de er meget brugbare.
Nu er Malthe også inde i en periode hvor hans far slet ikke kan putte ham. Det hænger jo meget godt sammen med Malthes separationsfase han er i. Han græder og græder når det er far der prøver og det ender med jeg må tage over. De gør præcis det samme, som jeg gør.
Jeg kunne sagtens putte hver dag, men nu er jeg begyndt til zumba som slutter kl 20.00 og jeg er hjemme 20.10. men Malthe bliver puttet Ca. Kl 19.40, og syntes ikke helt vi kan trække den til senere. Har du forslag til hvad vi kan gøre for at det bliver bedre, at vi evt. Begge prøver at putte ham sammen, eller...?
Jeg syntes det er vigtigt at far også kan putte, og det har han også kunne før uden problemer, og far vil også og giver ikke op, selvom han græder lidt, men når det bliver for længe med gråd, hjælper jeg. Tænker du at jeg skal helt droppe min Zumba, for at være hjemme, men føler det er min alene tid på ugen.. Før i tiden puttede vi hveranden dag hver og det fungeret så godt.
Hilsen Louise