Brev:
Faste rutiner eller hvad?
25. juni 2018
Alder:
7 mdr.
Faste rutiner eller hvad?
Hej Helen
Min pige er nu blevet 7 mdr.
Hun sover stadig ikke ordentligt om natten, men der sker også utroligt meget for hende pt. 5 tænder på vej, mor glad og uro i kroppen.
Det er helt forståeligt og jeg ser det som en periode.
Men hvor længe har de denne uro i kroppen? Hun har kravlet siden hun var 6 mdr, går nu op af alting og jeg må helst ikke gå for langt væk. Heller ikke selvom hun kan/ikke kan se mig.
Og nu til mit andet spørgsmål.
Hun vågner altid kl 6 eller kl 07:30. Det gør det svært at køre faste rutiner med både mad og søvn, men omvendt vil jeg heller ikke vække hende. Hun altid er træt når hun vågner kl 6 (som hun oftes gør) og altid er frisk og glad når hun vågner 07:30.
Hvad tænker du om dette?
Tredje og sidste spørgsmål
Hun spiser godt og har altid gjort det men hvor mange gange om dagen burde jeg amme hende nu?
Lige pt. Får hun aften, sen aften og tidlig morgen. Er det for lidt? Bør hun stadig ammes inden hver lur? Og hvis ja hvor længe?
Jeg skal først tilbage på arbejde når hun er 1 år.
På forhånd tak :)