Brev:
D-vitamin til adopteret pige
3. maj 2005
Alder:
12 mdr.
D-vitamin til adopteret pige
Hej Helen
Jeg kan se på de nye anbefalinger om D-vitamin, at børn med mørk hud skal tilbydes ekstra D-vitamin hele barndommen.
Jeg har en lille pige som er adopteret fra Indien. Skal hun også have ekstra D-vitamin. Jeg mener hun går jo ikke tildækket og spiser jo samme mad som vi andre?
Janne