Brev:
Sushi til børn
3. maj 2005
Alder:
13 mdr.
Sushi til børn
Hej Helen
Jeg har et lidt sjovt spørgsmål angående kost; Ellen er 13 måneder nu og spiser jo stort set hvad mor og far spiser. Forleden fik vi sushi, og det var hun altså også meget interesseret i. Hun ikke ikke de "rigtige" sushi stykker (nigiri) men kun ruller med f.eks. krabbe og avocado.. - hvad siger du til det? Det skal lige siges at Ellen var meget begejstret!
Ellers tak for en god brevkasse.
Mange hilsner
Anja