Brev:
Den sene aftenflaske
2. maj 2005
Alder:
9 mdr.
Den sene aftenflaske
Hej Helen
Et lille og kort spørgsmål:
Hvor længe "behøver" vi at give vores søn den sene aftenflaske?
Han er 9 mdr. Får 150-200 ml. mme tidlig morgen, eftermiddag, aften og så den sene aftenflaske.
Han trives iøvrigt fint. Får mad 3-4 gange dagligt, spiser ikke meget, men vokser som han skal.
Venlig hilsen Line