Brev:
Grød med/uden frugt og blød frugt til hånden
1. juni 2017
Alder:
6 mdr.
Grød med/uden frugt og blød frugt til hånden
Hej Helen,
Du anbefaler min søn begynder at få frisk blød frugt i hånden formiddag og eftermiddag, jeg har brug for lidt inspiration til hvad det kan være og hvordan det skal serveres.
Jeg har forsøgt at servere banan for ham i små stykker, men det virkede til at de kom til at sidde fast i ganen og gav ham lidt kvalme.
Derudover anbefaler du grød om morgnen og først frugtmos til formiddag og eftermiddag. Vil du anbefalde at jeg ikke giver frugtmos i grøden mere? Jeg skifter mellem boghvede-, majs-, hirse- og havregrød med lidt frugtmos på toppen.
Med venlig hilsen
Kristina