Brev:
Grød før flaske eller flaske før grød
28. februar 2017
Alder:
4 mdr.
Grød før flaske eller flaske før grød
Hej igen
Tak for dit svar. Jeg har et par uddybende spøgsmål til forrige omkring rytme.
Du foreslår at give ham grød, når han vågner af lur, og flaske inden putning. Vores dreng er meget bestemt, og når han er sulten, kan det slet ikke gå hurtigt nok med at spise. Han sluger hver flaske et et hug og skriger, hvis vi forsøger at indlægge pause. Det betyder også, at det passer bedre at give ham flaske, hvis han er meget sulten, og der er gået de cirka 3 timer og så grød + vand af kop inden lur, hvor der er mere ro på. Er det lige så godt?
Kender du ghee - og kan vi i så fald bruge det som fedtstof?
Vi har købt noget økogrød i Tyskland - dinkel - dvs spelt. Det er glutenholdigt. Vi vil ikke starte med det, men mit spørgsmål er, om alt skal være glutenfrit?
Sidst: vi giver ham grød af majsmel, mme og olie nu. Har du et trick til, hvis man skal på tur - hvordan kan vi give ham grød, hvis ikke vi har et komfur?
TAK! :)