Brev:
Opstart af grød og mos.
22. februar 2017
Alder:
5 mdr.
Opstart af grød og mos.
Kære Helen,
Mange tak for din seneste besvarelse. Det var, som altid, dejligt at få dine perspektiver på sagen 😊
Denne gang har jeg to hurtige spørgsmål som omhandler Lillebror og grød.
Lille F er nu 22 uger, og for et par uger siden begyndte vi på grød og mos. Han er hverken afvisende eller ellevild i varmen, men "spiser hvad der blir serveret".
Jeg har købt noget boghvedemel men opdagede efterfølgende at det er "fuldkorns boghvedemel". Kan det fint gå an?
Ligeledes købte jeg noget kikærtemel (glutenfrit), som jeg ville bruge, når jeg bager boller til mig selv (min mave gør vrøvl ved for store mængder af gluten).
Så kom jeg til at tænke på, om jeg må lave grød på dette og give ham det? Kan man egentlig det? 😊
På forhånd mange tak for din hjælp og vejledning!
Mange hilsner fra drengenes mor.