Brev:
Opstart af mad
9. december 2016
Alder:
6 mdr.
Opstart af mad
Hej Helen.
Jeg har købt din bog om mad og har tænkt at følge den.
Min søn bliver 6 mdr i næste uge og fuldammes og trives på dette. Vi begyndte med majsgrød i mandags, fordi jeg ville begynde bare lidt før han blev 6 mdr. Jeg har malket ud til at komme i grøden. De første to dage gik det fint han spiste ca. 8 skefulde - min kæreste sad med ham på skødet og gav ham mad. Han drak også vand.
Så tog min kæreste på døgnvagter og jeg har været alene med min søn de sidste tre dage. Jeg gjorde det samme, samme grød med min mælk, sad med ham på skødet men han vil ikke åbne munden, og jeg har ikke fået en eneste skefuld eller vand i ham. Hvad kan jeg gøre? Min kæreste arbejder kun døgnvagter så jeg skal ligesom ha mad i ham når han er væk.
Jeg skal begynde studie på deltid allerede i uge 2, hvor min dreng er 6,5 mdr og min kæreste skal være hjemme. Derfor er det ret vigtig for mig at det med maden fungerer nogenlunde inden jeg har dage hvor jeg ikke er hjemme.
Hilsen Lise