Brev:
Dagsplan ift. mad og søvn - 7 mdr.
8. december 2016
Alder:
7 mdr.
Dagsplan ift. mad og søvn - 7 mdr.
Hej Helen
SÅ er jeg tilbage igen.
Jeg har brug for hjælp til en dagsplan ift søvn og mad til min søn på snart 8 mdr.
Du har før haft sendt en til mig med udgangspunkt at han vågner kl 0630-7 men idag vågner han kl. 0530.
Ydermere føler jeg ikke at den tidsplan vi er inde er optimal, fordi jeg synes måltiderne følger at han skal have 3 lure, men jeg vil gerne ned på 2 lure om dagen. Hvorfor jeg ønsker dette, er fordi han snart starter institution og jeg vil gerne forberede ham så godt som muligt. Ligeledes også at kunne putte uden amning.
Vores plan er således:
05.00 Amning
05.30 Står op
07.00 Morgenmad : Flerkornsgrød med frugtmos. Kop vand
08.00 Amning og Lur
10.00 Måltid 2: Rugbrød med pålæg og grøntsagsstænger. Kop vand
11.30 - 12 Amning og Lur
13-14 Måltid 3: Rugrbød med pålæg, lidt frugtmos og stænger af grønt. Kop vand
15-16 Amning og Lur
16 Lille snack ift frugtmos med flerkornsgrød. Kop vand
18 Aftensmad som vi spiser, ydermere lidt grøntsagsmos. Kop vand
19 Godnat
(20-21 Amning) Som regel sover han til 23-24 fra vi siger godnat men nogle gange ammer jeg først kl 23-24
23-24 Amning
02 Amning
04 Amning
05 Amning
Ydermere har jeg brug for noget sparring på følgende:
1. Jeg ammer stadig rigtig meget om natten, jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal ændre på det, er der nogle råd til dette?
Hilsen