Brev:
Sutteflaske så far kan putte
15. november 2016
Alder:
7 mdr.
Sutteflaske så far kan putte
Hej Helen
Vores dreng er 7 mdr gammel og bliver idag både ammet og får mad.
Vi vil gerne igang med at han også kan få noget modermælk i sutteflaske, så min mand også kan putte ham.
MEN han vil ikke tage flasken.
Vores dag ser således ud:
05-05.30 Amning
06.30 -7 Står vi op
0730-8 - Boghvedegrød og frugtmos og en kop vand ( han vil ikke spise noget før)
LUR
11-12 Grøntsagsmos med kød, spsk frugtmos og grøntstænger og en kop vand
Afhængig af hvornår han er vågnet fra første lur tages lur 2 mellem 13 og 14.
14.30 -16 Mellemåltid af frugtmos og stænger
En 3. lur hvis nødvending
1730-18 Aftensmad
19-1930 Godnat
Vi har idag prøvet at give ham flasken med modermælk eller erstatning om aftenen efter hans aftenmad ca. 1 time efter aftensmad, men han tager ikke så meget, han tygger primært på sutten på sutteflasken.
BONUSINFO:
Vi har kun prøvet en type sutteflaske
Det er kun min mand der giver ham, da han ved mig vender sig til brystet
Han tager ikke sut
Han drikker vand af en tudekop eller almindelig kop
Håber du kan hjælpe.