Brev:
Sover kun 20 min af gangen
15. november 2016
Alder:
10 mdr.
Sover kun 20 min af gangen
Hej Helen
Jeg er ved at blive sindssyg. Mit barn er begyndt at sove godt om natten men om dagen sover han stadig kun 20-30 min af gangen hele tiden. Han har gjort dette siden han var 3 måneder og det er ikke blevet bedre. Han er pyldret og træt. Han sover kun længere hvis han sover i armene.
Han SKAL lære at sove selv og længere end 20 min men hvordan????
Vi har prøvet at stå klar, gå med ham, vugge ham osv når han vågner men intet hjælper.
Han skal starte i vuggestue nu her 1 dec. Enten lære han at sove eller også bliver han bare endnu mere træt.
Så nye gode råd søges....
Hilsen Gitte