Brev:
Hvilken mad må han få - og IKKE få?
19. oktober 2016
Alder:
6 mdr.
Hvilken mad må han få - og IKKE få?
Hej Helen
Og tak for alle din svar.
Nogle tillægsspørgsmål til mad:
1. Når han spiser med på vores aftensmad, skal det så blendes eller være i i små stykker?
Og må han få alt vi spiser undtagen salt etc. ( honning, spinat etc)?
2. Må man fryse mosen ned hvis jeg har kommet fedtstof og MME i ?
3. Må han godt få ost?
Det var alt herfra.
Med venlig hilsen