Brev:
Pålæg til babyer.
14. februar 2016
Alder:
8 mdr.
Pålæg til babyer.
Hej Helen!
Lige et par spørgsmål om smørepålæg... For os er det ret nyt at købe leverpostej, makrel etc eftersom vi næsten aldrig spiser rugbrød og pålæg... Men vores søn skal naturligvis have det.
Jeg er temmelig chokeret over hvor mange E numre og andre mystiske ting der kan komme i en tube med 'fisk' - og må lige spørge om det kan være godt at give til min søn. Samtidig er næsten alt tilsat både sukker og salt. Hvad skal jeg gå efter for at være sikker på, at det er ordentligt det jeg giver ham?
Er det bedre at lave fiskepålæg selv?
Mht smørepålæg - eks leverpostej/torskerogn - kan det fryses? Vi når sjældent igennem en hel pakke pålæg og vil helst ikke smide væk.
Med venlig hilsen mig...