Brev:
Aktiviteter - 6 mdr.
22. december 2015
Alder:
6 mdr.
Aktiviteter - 6 mdr.
Hej Helen.
Lige et spørgsmål omkring rutiner, struktur og væren ude i løbet af dagen.
Vi har kørt lidt efter det princip, at vi har "mærket" om vores datter har reageret når vi har været ude fx. ved bedsteforældre og venner om aftenen, men også ifht. baby-aktiviteter som svømmehal, mødregruppe mv.
Vores datter har endnu ikke sagt fra (i form af skrige/skrål) så vi har nok antaget, at hun godt kan tåle, at være ude af hjemmets fire vægge. Men hvor meget "må" man egentlig fare i byen med et barn på 6 mrd.?
Med venlig hilsen
Moren til lille A