Brev:
Flaske vs Grød
11. december 2015
Alder:
7 mdr.
Flaske vs Grød
Kære Helen,
Først vil jeg sige dig tak for de fine fif du hidtil er kommet med - en del af dem har virket for os og det giver succes i hverdagen. Tak for det :)
Denne gang lyder mit spørgsmål på grød om morgenen (tidligt) eller flaske.
Valdemar er 7 mdr. gammel og han har stadig behov for flaske 1-2 gang om natten. Den første får han mellem kl.00.30-01 og den næste kl.05-05.30.
Han er VIRKELIG sulten omkring kl.05.!
Bekendtskaber/familiemedlemmer synes da det ville være en god ide at stå op på tidspunktet og give ham sit første grødmåltid? Jeg er lidt vælg-sindet og ved ikke lige hvad der er bedst. Han sover videre efter flasken måske 2 timer eller blot 1 time. SÅ jeg tænker at det ikke må mætte ham nok.?
Hvad tænker du? og kan du hjælpe mig lidt på vej?
Med venlig hilsen
Pernille