Brev:
Vågner hver morgen kl 4
5. december 2015
Alder:
4 mdr.
Vågner hver morgen kl 4
Hej Helen
Vores datter falder ofte i søvn mellem 17-18, nogle gange kl 19. Hun er 4 mdr. til d. 10.
Dette resulterer i at hun vågner kl 4 og er FRISK. Vi har prøvet at vække hende kl 19, hvis hun falder i søvn kl 17, i håb om at hun kunne være vågen en times tid eller to og så falde i søvn til natten der.. Det er næsten umuligt!
Jeg er udemærket godt klar over vi skal være glade for at hun sover i det gældende tidsrum - og det værdsætter vi selvfølgelig også, ligeledes er vi klar over at det kan vende.
Men vi kunne så godt tænke os at hun sov - bare til kl 6.. Eller 5.
Hun får nu kun flaske, da amning ikke fungerede længere. Hun spiser mellem 6-7 flasker á 50-70 ml, nogle gange 90. (Hun vejer nu 5100 g) og ser ud til at trives fint med det. Hun har bl.a. taget 250 g. på på knap to uger.
Kan vi forvente en nogenlunde rytme når hun er 4 mdr.?
Og hvordan kunne en dag se ud - med mad og søvn?
På forhånd tak
Venlig hilsen
Sascha