Brev:
Øllebrød - 5 mdr.
4. december 2015
Alder:
5 mdr.
Øllebrød - 5 mdr.
Hej Helen.
Anbefalingerne for gluten er jo ændret, så jeg tænkte at det ikke ville skade at give min dreng lidt øllebrød. Han elsker det!
Men det er ret besværligt at lave fra bunden synes jeg (og det vil jeg helst), så jeg vil høre om det vil være muligt at lave en stor portion og så fryse det ned i mindre? Må man det?
Hilsen