Brev:
Grøntsagsmos - ærter og modermælkserstatning
15. februar 2005
Alder:
5 mdr.
Grøntsagsmos - ærter og modermælkserstatning
To spørgsmål om grøntsagsmos:
Jeg er netop begyndt at give min datter på 5½ måned grøntsagsmos. Da hun absolut ikke er vild med kartoffel-gulerodsmosen vil jeg - for at imødekomme hendes søde tand - lave en ærte-gulerodsmos (med købt gulerodmos).
Kan jeg godt lave ærtemosen om formiddagen, og så opvarme den til frokost? - Eller er der noget om at det ikke er godt at genopvarme ærter?
Jeg blander grøntsagerne med MME. Er det korrekt forstået at jeg fra 6-måneders alderen kan anvende sødmælk i stedet for MME?
Venlig hilsen
Mette