Brev:
MME og nedtrapning
1. oktober 2015
Alder:
11 mdr.
MME og nedtrapning
Hej Helen!
Min datter er snart ved at blive ét år gammel (om 2 uger)- store pige :)
Det betyder at hendes MME skal nedtrappes. Idag får hun 150/180 ml om aftenen inden sengetid, og 150 ml. midt om natten (hun springer halvdelen af gangene denne op), og i vuggestuen inden middag får hun én flydende MME prik. (det er vist mere end hvad hun plejer at få herhjemme).
Hvordan ser det ud, når de bliver ét år, og hvordan skal vi få det nedtrappet? Hun er meget glad for sine sutteflasker, og hun sover bedre af dem.
Glæder mig til at høre fra dig :)
C.
Hun er startet i vuggestue for én måned siden.