Brev:
Blande modermælkserstatning og vand?
8. februar 2005
Alder:
10 mdr.
Blande modermælkserstatning og vand?
Hej Helen
Jeg ønsker lige dit besyv hvad angår en overvejelse jeg har gjort mig.
Min 10½ måned gamle pige sover fra kl 19.30 til kl 7.30 - afbrudt af 200 ml alomin omkring kl 6. Det er ikke et synderligt problem for nogen af os, men det ville jo et eller andet sted være rarere hvis ikke hun skulle op der.
Jeg tænkte på om jeg kunne fortynde denne flaske med vand, således at den ikke mætter så meget og dermed indgår i hendes samlede næringsindtag. Først måske 50 ml vand og 150 ml mælk og nogle dage senere fifty fifty.
Er det en helt tosset idé jeg her har fået eller kan det mon fungere, sådan at hun måske hellere vil sove videre end at stå op til det tynde sprøjt?
Bedste hilsner