Brev:
Drikker ikke mælk nok
23. august 2015
Alder:
6 mdr.
Drikker ikke mælk nok
Kære Helen.
Tak for svar. Desværre blev jeg endnu mere frusteret. Du kommer egentlig med de råd min egen sundhedsplejerske har givet mig, altså mindre grød mere mælk. Og du skulle vide hvor jeg har forsøgt. Men hun vil altså ikke det mælk, ofte har prøvet at tilbyde mælk før grød, men hun nægter. Jeg har prøvet at være standhaftig og lade hende gå til hun var virkelig sulten. Hun vil ikke have det.
Asta vejer 8,5 kilo - og det er en umulig opgave at mælk svarende til hendes vægt i hende. Jeg har selvfølgelig beklaget min nød til egen sundhedsplejerske som sagde det var ok, så længe hun 400 ml ved siden af grøden. Bare dette er en kamp. Og hvis der skal gå indgå mere mælk i hendes måltider bliver det med magt, hvilket jeg nægter. Du må tro mig når jeg siger vi her forsøgt at være kreative med det mælk, jeg har nærmest givet det stående på hoved, jeg har givet det samtidig med jeg med jeg med den ene fod rykker i barnevognen- hun vil ikke have det!
Jeg har taget kontakt til egen læge da jeg havde en bekymring for om hun fik kalk nok, der fik jeg afvide at jeg ikkr skulle være begymret, blot komme mere erstatning i hendes grød. Hun er nemlig rigtig god til at drikke vand.
Jeg bliver så frusteret og ked af det, for hvis det virkelig er maden der skal gøre at vi kan få bedre nætter uden skrig og skrål, så bliver udsigterne lange. Jeg føler ingen vil hører, men blot kommer med ideer til hvordan jeg får mælk i hende, i langt de fleste tilfælde er foreslaget prøvet af..
Med venlig hilsen
Astas mor og far