Brev:
Frugt i hånden - 6 mdr.
17. august 2015
Alder:
6 mdr.
Frugt i hånden - 6 mdr.
Hej Helen
6.5 måned gammel skal man have frugt i hånden. Det har vi prøvet mange gange. Agurk, kogt æble og pære, eller melon.
Men hver gang får damen bidt store stykker af på ca 1 x 1 cm og dem kan hun altså ikke tygge, selv ikke med de 2 små tænder der er kommet frem i undermunden. Jeg er så bange for at hun får det galt i halsen. Jeg vil ikke bruge de der net der findes op markedet, det er unaturligt.....
Skal vi bare fortsætte?
Med venlig hilsen
Sussi