Brev:
Høj stol
17. august 2015
Alder:
6 mdr.
Høj stol
Hej Helen
Vores datter på 6.5 måned sidder rigtig fint i den høje stol og nyder at være med til bords. Men når hun skal spise så går det ikke super godt.
Ofte skal hun af med afføring når hun spiser fast føde og sidder derfor enormt uroligt. Det ender med at hun enten ikke vil spise mere eller at jeg må sætte hende i skråstolen (som hun er for stor til) for at få hende til at spise videre, for der kan hun komme af med det hun skal.
Hvad gør jeg? Skråstolen er jo et overstået kapitel når man er 6.5 måned....
Med venlig hilsen
Sussi