Brev:
Makrel - hvor er den henne i rovfisk debatten?
17. august 2015
Alder:
21 mdr.
Makrel - hvor er den henne i rovfisk debatten?
Kære Helen.
Som jeg kan forstå af Sundhedsstyrelsens seneste udspil, skal børn under tre år ikke have rovfisk som fx tun. Er det rigtig forstået?
Hvad med makrel?
"Må" de stadig få makrelmadder med makrel i tomat og mayonnaise, som
mange børn elsker - og de voksne elsker deres ånde af, bagefter ;)
Tak