Brev:
Hvinen?
4. februar 2005
Alder:
3 mdr.
Hvinen?
Hej Helen
Jeg har en lille pige på 3 1/2 mdr. De sidste par dage har hun "hvinet" utrolig højt (ikke utilfredst) - hun har gjort det rigtig mange gange om dagen - efterfulgt af en gurglende lyd.
Hun hviner simpelthen så højt og så længe hver dag, at jeg er ved at være bange for, at der er noget galt?! Hvad siger du? Er det normalt?
Hun virker glad nok, når hun gør det. Som om at hun er smadder stolt over, at det virkelig er hende, der gang på gang er i stand til at frembringe så høje lyde.
Tak for svar.
Bedste hilsner
Lise