Brev:
Salt i mad - 2 år
16. juli 2015
Alder:
2 år
Salt i mad - 2 år
Hej Helen.
Vores datter er nu snart ved at være to år. Vi snakker til tider salt i maden og salter ikke vores mad. Men der er jo salt i forarbejdet fødevarer.
Er der ikke en tommelfingerregel om hvor lidt salt der skal være i fødevarerne? Altså salt pr 100 gram? Jeg synes jeg har læst 1,5 g eller 2,5 g (der er jo stor forskel).
Venlig hilsen
Linda