Brev:
Baby med hård mave
26. maj 2015
Alder:
6 mdr.
Baby med hård mave
Hej Helen.
Jeg skriver til dig fordi vores datter på snart 7 mdr. Har hård mave stort set hele tiden.
Til morgenmad får hun havregrød eller boghvedegrød. Og til frokost og aften får hun grøntsagsmos og nogle gange får hun lidt frugtmos indimellem og hun får fint vand af kop.
Problemet er bare at hendes afføring næsten altid er små hårde knolder. Vi har prøvet med sveskemos og det hjælper men virkningen er kun et døgnstid, så er det hårdt igen. Vi har også prøvet med lactulose og det hjælper også lidt, men jeg kan ikke lide at blive ved med at give hende det.
Mit spørgsmål er om hvad vi kan gøre ved det? Og hvor ofte hun skal have afføring?
Og lige et andet spørgsmål, er det normalt at jeg stadig ikke har fået menstruation igen efter næsten 7 mdr. (Hun blev fuldammet til 6 mdr.)
Med venlig hilsen
Maries mor :)