Brev:
Mad til dreng på 6½ måned
6. august 2003
Alder:
6 mdr.
Mad til dreng på 6½ måned
Hej
Jeg har en søn på 6½ mdr. Han er godt og vel 80 cm lang og vejer 10,5 kg.Han er god til at spise skemad og elsker det. Jeg laver det groft og det kan han sagtens. Han får kød, grøntsager, grød osv.
1)Må han få torskerogn fra dåse i sin mos?
2)Må han få ris, pasta som bliver blendet? Jeg har nemlig set færdig babymad hvor det indgår i.
3)Han får ca 400 ml grøn allomin + det der bliver brugt i grød og mos men det er altså ikke meget. Er det for lidt til ham? Han får indtil videre kun 2 skemåltider, men har fået det i 2mdr.
Håber det er til at forstå
Hilsen Lise og Noah