Brev:
Min datter slår hovedet mod alt
6. august 2003
Alder:
12 mdr.
Min datter slår hovedet mod alt
Hej,
Min datter har i nu ca. 1 uge fået den idé at hun slår hovedet i gulvet, i væggen, i sengen osv. Det sker både når hun bliver hidsig, men også når hun selv sidder og leger.
Vi bliver lidt urolige. I starten var vi hos hende med det samme og sagde nej, men er begyndt at holde op med det, da hun jo ikke skal tro, at det er måden at få opmærksomhed på. Men er det rigtigt at gøre det på den måde? Og er det i det hele taget naturligt at hamre hovedet i forskellige ting?
Jeg ved ikke, om det kan have indflydelse, at hun startede i dagpleje midt i juli (hvor det går meget godt).
På forhånd tak
Mange hilsner
Heidi