Brev:
Spytter vand ud
23. februar 2015
Alder:
10 mdr.
Spytter vand ud
Hej Helen
Jeg har et nyt spørgsmål til dig, denne gang angående vand.
Min søn på snart 11 mdr vil ikke rigtig have vand eller for den sags skyld heller ikke andre drikkevare end mme. Selvom min dreng spiser godt i løbet af dagen vil han stadig have en flaske i løbet af natten. Min plan er giv ham lidt vand når han vågner på den måde vanne sig af med flasken. Men det spytter han ud.
Det gør han også om dagen når han får vand ved hver måltid. Han tager en sluk og så spytter han det ud. Han bliver helt våd af at ikke får det ind og sur når jeg tilbyder igen. Jeg har prøvet at giv ham vand af sutteflaske, alm. flaske, glas, kop endda ske. Jeg har prøvet putte frugt i og sukker men intet hjælper. Er også bange for han bliver dehydreret især når han er syg. Han har altså altid gjort det med vand.
Håber du har nogle gode råd..
Hilsen mor
Til den skønneste dreng