Brev:
Hvor meget legetøj kan baby overskue?
13. januar 2015
Alder:
14 mdr.
Hvor meget legetøj kan baby overskue?
Kære Helen.
Da vores datter var yngre, havde hun aldrig så meget legetøj fremme ad gangen, vi har to opbevarings kasser i stuen, hvor vi så skiftede legetøjet ud af og til.
Nu hvor hun er på vej mod de 15 måneder, virker det umiddelbart som om at hun godt kan overskue at alt hendes legetøj er fremme på en gang, så hun kan vælge mellem hvad hun vil lege med.
Men hvordan og hvorledes med det?
Er det fortsat bedre at gemme noget af det væk, eller er det fint nok med alt fremme hvis det lader til at fungere?
:)