Brev:
Jern og modermælkserstatning
19. december 2014
Alder:
10 mdr.
Jern og modermælkserstatning
Kære Helen
Tak for dit svar omkring mme til Ellen :-)
Kan der være nogen ide i at skifte fra Nan1 til Nan2 for at sikre hendes indtag af jern?
Med venlig hilsen
Ellens mor