Brev:
Grød
16. november 2014
Alder:
5 mdr.
Grød
Hej Helen.
Vores datter på næsten 5 måneder startede sidste lørdag så småt op på lidt majsgrød med lidt sveske mos i. Hun har indtil da kun fået bryst, og trods det haft en del problemer med maven, men det blev dog bedre efter 4 mdr.
Mit spørgsmål går egentlig på hvornår jeg skal begynde at give 2 måltider grød/mos pr dag. I nat har hun nemlig været vågen og ville have mad 4 gange hvilket jeg syntes er meget og måske tænker at hun er mere sulten.
Jeg har haft givet hende grød ved 17 tiden normalt men i går prøvede vi at give hende det ved 15 tiden i stedet for kan det måske også være det, eller skal vi bare prøve at give hende grød formiddag og sen eftermiddag?
Med venlig hilsen
Maria