Brev:
Ulykkelig når far skal putte
3. november 2014
Alder:
12 mdr.
Ulykkelig når far skal putte
Hej Helen
Om aftenens når jeg skal prøve at tage over med putningen af vores datter på 1 år, bliver hun helt ulykkelig og vil ingenting. Det eneste som dur er mor!
Jeg synes, at det er træls og hårdt, at jeg ikke kan tage del i den proces at putte hende.
Hvad tror du det skyldes, at hun bliver så ulykkelig? Og hvordan kan jeg være med til at gøre putning mere hyggelig for hende og mig?
Med venlig hilsen
Far