Brev:
Fra sødmælk til letmælk nu?
25. oktober 2014
Alder:
11 mdr.
Fra sødmælk til letmælk nu?
Hej Helen:)
Vores datter er først begyndt at få mælk at drikke i kop her indenfor den sidste måned. Hun har fået sødmælk og er glad for det.
Hun er fin og almindelig i vægt og jeg skal bare vide, når hun blir et år nu her snart,
skal jeg så gå over til letmælk eller kan jeg fint fortsætte med sødmælk, og i så fald
hvor længe bruger man sødmælk?
Det er rigtigt forstået, at hun skal have en halv liter om dagen, når hun er et år, ik?
Er det ren mælk, eller kan man "trække lidt fra" hvis hun også får smør og ost?
Tak