Brev:
Fontanelle, hvordan skal den se ud?
6. august 2003
Alder:
3 mdr.
Fontanelle, hvordan skal den se ud?
Kære Netsundhedsplejerske.
Min søn er 11 uger gammel, 65 cm og vejer 7,2-7,4 kg. Jeg har lagt mærke til at hans fontanelle fortil (mod panden) ikke er spids som min søster baby, der er 5 dage yngre men mere i form som et W. Jeg tænker om det er noget jeg skal være nervøs over og tale med lægen om eller har hvert enkelt barn sin hel egen form på fontanellen. Lidt ligesom et fingeraftryk?