Brev:
Dagpleje - 8 mdr.
25. september 2014
Alder:
8 mdr.
Dagpleje - 8 mdr.
Hej Helen,
Min datter skal snart starte i dagpleje, da jeg skal tilbage på arbejde. Mit spørgsmål opstår, da jeg netop har fundet ud af, at min datter skal starte i en dagpleje, hvor hun vil være det eneste barn fra starten af, dog kan der selvfølgelig komme børn til. Når vi er til gymnastik/svømning flere gange om ugen, er hun meget glad for kontakten med de andre børn, og jeg er derfor meget ked af, at hun skal være alene i dagplejen. Har du nogle erfaringer med en lignede situation?
Som situationen er nu, skal hun køres ind over ca. 14 dage før, jeg starter på mit fuldtidsarbejde igen. Men det ville også være en mulighed at finde en anden dagpleje, hvor der er andre børn, men så vil vi kun have to dage, hvor hun kan vænne sig til sin nye hverdag, før jeg starter på arbejde.
Hvad vil være dit bedste råd?
På forhånd tak.