Brev:
Ideer til mad
22. september 2014
Alder:
10 mdr.
Ideer til mad
Hej Helen
Vi har brug for lidt ideer til, hvad vi kan servere af mad til vores datter på snart 11 måneder.
Hun elsker pasta og kødsauce og lasagne
Hun gider ikke kartofler (alm kogte eller mos), grøntsager - hun laver opkast lyde, når vi prøver at give hende det. Rugbrød hapser gider hun heller ikke spise.
Vi ønsker, at hun specielt får en god mættende aftensmad, således at hun sover bedre om natten, selvom hun også får tilbudt aftengrød.
Håber du kan komme med lidt ideer :-)
Et ekstra spørgsmål om mad: hvor lang tid skal der ca gå mellem måltiderne i løbet af dagen?
Med venlig hilsen
Anne-Mette