Brev:
Forbudte madvarer
18. juli 2014
Alder:
8 mdr.
Forbudte madvarer
Hej igen :)
Jeg skal bare lige høre, udover de nitratholdige grøntsager (rødbede, spinat, selleri og kan ik huske den sidste :)), så ved jeg, at man skal begrænse salt indtagelse så meget som muligt og heller ikke honning må ens lille pode få.
Men er der andre ting og til hvilken alder gælder dette?
Synes jeg har hørt at kanel sku være giftigt for små børn, skønt jeg ofte ser i vuggestuer og børnehaver at der bages kanelsnegle?
Tak :)