Brev:
Må baby få leverpostej i mosen?
18. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Må baby få leverpostej i mosen?
Kære du :)
Jeg har tidligere skrevet, hvordan jeg bakser med at finde økologisk kylling og fisk til min datters mos.
Så kom jeg til at tænke på Hanegals økologiske postejer, kyllingepostej og okseleverpostej?
Må hun få det?
Enten nu, som kød i mosen, men også senere, som pålæg?
Jeg tænker på at der jo er salt i postejer og babyer ikke må få salt.
Synes bare altid mine veninders babyer spiser leverpostej på alt?
Tak :)