Svar: Aldrig mere boghvede?
18. maj 2014
Alder:
6 mdr.
Hej med dig
Tak for dit brev :)
Du må stadig meget gerne give din datter boghvedegrød en gang imellem, når hun er glad for dette. Det er generelt en god idé at variere hendes indtag, så hun får forskellig smag og forskellig konsistens.
Du må også gerne bruge boghvede sammen med havregryn og lave en blandet grød til hende, for på den måde at variere yderligere :)
Det, at hun er glad for smagen af boghvedegrød, kan du også udnytte til at prøve med lidt ny konsistens - du kan f.eks. lave boghvedegrød af boghvedeflager i stedet for at bruge boghvedemel.
Fortsat god appetit :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske